Köpvillkor vid köp via vår webshop på hafa.se

Dessa köpvillkor (”Köpvillkoren”) gäller alla köp som du gör från hafa.se (”Webbplatsen”). Du accepterar Köpvillkoren i samband med att du genomför ett köp på Webbplatsen. Avtal ingås med Hafa Brand Group, 556005-1491, Box 525, 301 80 HALMSTAD. (”Säljaren”, ”oss” eller ”vi”). Avtal kan ingås på svenska. Om du vill komma i kontakt med oss kan du kontakta oss på e-mail: info@hafa.se, telefon: 035-15 44 75

Handla

Köp

För att genomföra ett köp på hafa.se ska följande genomföras:

  1. Välj varor – Varor väljs i webshopen och läggs i kundvagnen.
  2. När du har valt varor går du till kassan genom att klicka på den gröna knappen "till kassan".
  3. Kassa - Fyll i alla uppgifter. Om du handlat på hafa.se tidigare kan du logga in för att få vissa uppgifter ifyllda automatiskt. Det mobiltelefonnummer du anger kommer att användas vid avisering av godset. Se över så att alla uppgifter är korrekta. Läs och acceptera våra köpvillkor och bekräfta ordern. Du accepterar samtidigt att du tagit del av information gällande restorder och slutsålda varor.
  4. Ange dina kreditkortsuppgifter och betalningen registreras.
  5. Du får regelbundna e-mail för att ha möjlighet att följa din beställning.

När du har lagt din beställning träffas avtal om köp mellan dig och Hafa. En bekräftelse skickas ut till den e-postadress som du har angivit vid beställningen.

Om felaktigheter i pris och leveranstid eller andra omständigheter skulle infinna sig, så förbehåller sig Hafa rätten att ändra detta i efterhand. Vid dessa tillfällen så kontaktar vi dig och informerar om detta. Du har då din fulla rätt att antingen ändra eller annullera din beställning. Hafa förbehåller sig rätten att neka en order.

Hafa ingår endast avtal med myndig person.

Vi reserverar oss för slutförsäljning och kan komma att annullera din order om det är slut på lager.

Priser

De priser som gäller för ditt köp anges i samband med din beställning på Webbplatsen. Alla priser inkluderar gällande moms. Priserna inkluderar inte eventuella betalnings- och fraktavgifter, som anges separat.

Om priset på en produkt eller informationen om en produkt som anges på Webbplatsen är felaktig och du insåg eller borde ha insett detta vid tidpunkten för beställningen, kommer priset eller informationen inte att gälla för köpet.

Alla bilder på Webbplatsen som visar en produkts utseende kan inte garanteras återge produktens exakta utseende, till exempel på grund av att bildskärmen kan påverka färgåtergivningen. Våra produkter som är eller innehåller delar av naturmaterial kan även ha naturliga skiftningar och produktens utseende kan även variera mellan olika produktionstillfällen.

Blandare ingår ej vid köp. Köp av blandare måste alltid göras som ett separat köp utöver ev. möbel. Vi reserverar oss för eventuella tryck- och skrivfel. Vid prisjusteringar på lagd beställning så informeras du alltid om detta och har då din fulla rätt att ändra eller annullera din beställning. 

Erbjudanden, rabattkoder och gåvor

Vi kan från tid till annan erbjuda kampanjer, rabattkoder, gåvor och andra erbjudanden (”Erbjudanden”). Sådana Erbjudanden gäller endast under den tid som anges i samband med ett sådant Erbjudande och med de villkor som anges i samband med Erbjudandet. Erbjudanden kan inte kombineras med andra rabatter om det inte uttryckligen framgår.

Du behöver ange eventuell kod eller på annat sätt aktivera det aktuella Erbjudandet innan du slutför köpet för att kunna ta del av Erbjudandet. Om du returnerar beställda produkter kan det innebära att du inte längre uppfyller de villkor som gäller för Erbjudandet, vilket kan imedföra att du behöver returnera eventuell gåva eller att du behöver betala för gåvans värde.  Vi kommer i sådana fall att kontakta dig.

Falska beställningar

Vid upptäckten av eventuella falska beställningar eller andra bedrägeriförsök så kommer ärendet att polisanmälas.

Betalning

Hafa.se erbjuder säkra betalningar och använder Klarna Checkout som betallösning. Klarna tar en kreditcheck första gången du som kund handlar med dem, vilket du blir informerad om. En kredit-upplysning tas aldrig direkt i Klarna Checkout utan beror på vilket betalningsalternativ du som kund valt. Klarna behandlar dina personuppgifter för att uppfylla sina åtaganden enligt det avtal och för de övriga syften som redovisas i Dataskyddsinformation. Mer information kan du hitta på klarna.se

Genom att klicka på "Slutför köp" godkänner du Klarnas villkor samt våra köpvillkor. Betalningsalternativen nedan finns tillgängliga vid köp på hafa.se

1. Faktura

Betalning mot Klarna faktura med 14 dagars betaltid. Ingen fakturaavgift tillkommer. Klarna kommer att skicka en betalningsinstruktion till dig där du ska betala direkt till Klarna. Klarna tar en kreditcheck första gången du som kund handlar med dom, Vilket du som kund blir informerad om. En kopia skickas ut till dig som konsument. För att kunna betala mot faktura behöver beställningen skickas till din folkbokförda adress, och du behöver uppge korrekta och fullständiga personuppgifter.

Vid försenad betalning tillkommer påminnelseavgift 60 kr samt dröjsmålsränta. Vid utebliven betalning överlämnas ärendet vidare för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. För kontaktuppgifter och ytterligare information om Klarna, gå till klarna.se

2. Delbetalning

För en flexibel betalning kan du välja att delbetala din faktura via Klarna. Delbetala från 1/24 av orderbeloppet men minst 50 kr i månaden. Fullständiga villkor hittar du hos Klarna.

3. Klarna Direkt/Kortbetalning

Med Klarna Direkt genomför du din betalning enkelt direkt i kassan. Betalningen kan ske med säker kortbetalning med VISA och Mastercard/Eurocard, via direktbanksöverföring eller genom ett kopplat bankkonto. Viktigt att veta är att vi erbjuder 3D Secure/SecureCode som är en säkrare lösning för dig som betalar med kort. Pengarna dras direkt vid order. Kortbetalningar som hanteras av Klarna är PCI-DSS certifierade. Fullständiga villkor hittar du hos Klarna.

Återbetalningar

KLARNA DIREKT: Vi drar inte beloppet direkt från kortet utan gör endast en reservation på orderbeloppet när du väljer  Klarna direktbetalning eller betalning från bankkonto.  Detta innebär att vi enkelt kan släppa reservationen och återbetala om du ångrar ditt köp - det kan ibland ta några dagar innan detta syns på ditt kortutdrag.

KLARNA KORTBETALNING:  Beloppet dras direkt från kortet  vid order. Detta innebär att vi återbetalar direkt om du ångrar ditt köp - det kan ibland ta några dagar innan detta syns på ditt kortutdrag. 

I händelse av kreditering av hela eller delar av en beställning som ursprungligen betalats med Visa/Mastercard kommer krediteringen normalt att föras tillbaka till samma kortnummer och inte som en direkt betalning till bankkonto. Om du betalat med faktura eller direktbetalning överför vi pengarna till ditt bankkonto.

Hafa återbetalar inom 14 dagar från det att meddelande mottagits om att konsument ångrat sitt köp. Konsumenten kan dock få vänta tills dess att varan kommit åter på lager eller att kvitto kan uppvisas att varan återsänts. Återbetalning görs via den betalningsmetod som valdes vid köpet.

Leverans

Frakt

Efter beställning är gjord skickas inom 20 minuter en leveransbekräftelse som anger när ordern är beräknad att levereras hem till dig. Den leveranstidpunkt som anges är ett preliminärt datum. Du som kund kommer att bli uppringd av transportföretaget  innan leverans och då få närmare information om leveransdag och tid. Våra hemleveranser sker under dagtid om inget annat anges. Alternativt sker leverans per post till din brevlåda. Beroende på beställda varans storlek och vikt.

För alla leveranser gäller transport fram till adressen på körbar väg om inget annat anges. Om du bor i ett lägenhetshus levereras varorna till porten alternativt brevlåda beroende på beställda varans vikt och storlek.

Vid avlastning ska varorna inspekteras noggrant av mottagaren innan leveransen kvitteras. Om några skador kan synas på emballage eller på varan vid mottagandet ska detta noteras på fraktsedeln innan mottagaren kvitterar fraktsedeln. Fraktbolag ställer ej av gods utan kvittens av kund eller för kundens räkning ansvarig mottagare. Detta innebär att du ansvarar för att det finns någon som kan ta emot och kvittera godset när leveransen utförs.

Du som kund debiteras en kostnad för frakt på 97 SEK (vikt under 5kg) eller 197 SEK (vikt över 5kg).

Leverans till öar

Vid leverans till öar som saknar broförbindelse (gäller ej Gotland) avtalas leverans särskilt för pris, leveranstid och leveranssätt. Vid önskemål om leverans till skärgårdsö levererar vi till närmaste kajplats med adress på fastlandet där kund får ta emot leveransen och sedan själv ombesörja vidare transport till ö.

Utanför Sverige

Hafa.se levererar och administrerar enbart order inom Sverige.

Leveranstid

Avgång från Hafa sker inom 3-5 dagar efter att din beställning är genomförd.  Leveranstiden kan variera beroende på val av vara. I de fall leveranstiden som anges på din leveransbekräftelse inte motsvarar dina förväntningar har du givetvis rätt att ändra, alternativt annullera din beställning. Vid order lagd efter klockan 16:00 på fredag eller vid storhelger sker utlastning av varan först på måndagen eller närmaste helgfri dag. Vi reserverar oss för att avvikelser i leveranstiden kan förekomma i samband med storhelg.

Om vi inte kan leverera inom avtalad tid kommer du som konsument, utan dröjsmål, om möjligt, informeras om anledningen till försening och upplysas om ny leveranstid. 

Transportrisk

Alla skador som kan uppstå under transporten hem till dig står transportören för via Hafa. Om du vid mottagandet mot förmodan skulle upptäcka att försändelsen är transportskadad, skall du genast på plats anmäla detta till speditören genom att notera detta på fraktsedeln innan leveransen kvitteras, och därefter kontakta vår kundservice för ny order. Om speditören inte tar på sig skadeansvar, skall du snarast kontakta vår kundservice. Detsamma gäller för eventuella dolda skador som upptäckts inom 2 månader från mottagandet. Vi rekommenderar dig till att avemballera och kontrollera ditt gods vid ankomst.

Vid retur av ångrat köp från kund, står kunden för skador som kan uppstå under transporten.

Ej mottagen order

Du ansvarar för att ta emot eller hämta din leverans i enlighet med vad som framgår av de instruktioner som du får i samband med beställning. Paket hos ombud som inte hämtas inom den tid som anges på avin kommer att skickas tillbaka till vårt lager. Vi har i dessa fall rätt att ta ut en administrativ kostnad på 250 kronor, som motsvarar våra kostnader för hantering och frakt i de fall du inte hämtar ut ditt paket hos ombudet.

Om du inte följer instruktionerna för mottagande vid hemleverans, till exempel om du inte är hemma och tar emot din leverans på utsatt tid, har vi rätt att ta ut en kostnad på 250 kronor som motsvarar den extra fraktkostnaden.

Om du inte är anträffbar vid avlastning av din beställning debiteras du för de kostnader som uppstår. Detta gäller även paket som levereras till utlämningsställe och som ej har lösts ut.

Ångerrätt & Reklamationsvillkor

Ångerrätt konsument

Förprivatpersoner tillämpar Badlagret lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler samt Konsumentköplagen. Du har enligt lag rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag som du, eller en person på uppdrag av dig, tar emot produkten som du har handlat på Webbplatsen. När du använder din ångerrätt har du rätt att öppna förpackningen och undersöka produkten i den utsträckning som krävs för att bedöma dess karaktär, egenskaper och funktion. 

Du har rätt att ångra ditt köp mot full återbetalning i dessa fall om du meddelar oss inom 14 dagar från den dagen du tog emot produkten. Om du hanterar produkten i större utsträckning än vad som krävs för att fastställa dess karaktär, egenskaper och funktion har vi rätt att göra ett värdeminskningsavdrag. Ett sådant avdrag görs genom att jämföra produktens värde vid retur jämfört med det ursprungliga värdet vid köpet. För att få full återbetalning vid ångerrätt rekommenderar vi därför att du skickar tillbaka produkten i originalskick. Om du vill returnera ditt köp ska du meddela oss inom 14 dagar från den dag som du, eller en person på uppdrag av dig, tar emot eller hämtar din beställning. Du kan också använda Konsumentverkets standardblankett för utövande av ångerrätt som du hittar nedan.

Vid åberopande av ångerrätt står du som kund för returfrakten.

Ångerrätt gäller 14 dagar och endast privatpersoner.

Hafa återbetalar inom 14 dagar från det att meddelande mottagits om att konsument ångrat sitt köp. Konsumenten kan dock få vänta tills dess att varan kommit åter på lager eller att kvitto kan uppvisas att varan återsänts. Återbetalning görs via den betalningsmetod som valdes vid köpet.

Konsumentverkets ångerblankett finns att hämta hem här.

Returer

Vid åberopande av ångerrätt gäller följande:

Om du vill returnera en vara som du köpt hos oss kontaktar du vår kundservice via telefon 035-15 44 75 alternativt info@hafa.se för att anmäla din retur. Returnera dina varor inom 30 dagar efter det att du har mottagit beställningen.

Du som kund väljer själv hur du vill returnera din vara. Vi rekommenderar att du skickar paketet spårbart via närmaste ombud. Viktigt att du sparar kolli-id på paketet så du kan följa returen. Observera att vi inte löser ut mot postförskott. Vi löser inte ut returer på Service Point/utlämningsställe hos ombud utan returen skickas direkt till oss.

För paket som levereras till utlämningsställe samt vid hemleverans och som ej löses ut eller mottages debiteras en returkostnad om 250 kronor. Vid ej uthämtad retur med värde under 250 kronor sker ingen återbetalning.

Vill du ha hjälp med att returnera varan är du välkommen att kontakta oss. Priset för retur och hanteringskostnad är då 495 kronor,  detta pris gäller oavsett vara som returneras.

Varan ska vara i oförändrat skick, dvs. oanvänd, ej förstörd eller skadad. Returnera varan i sin ursprungliga produktkartong eller emballage och utan ”överdriven” tejpning (endast transparent tejp är ok) eller något handtextat på kartongen. Varan ska vara komplett, vilket innebär att brutna förpackningar eller delar av varan inte accepteras som retur. Inga paket löses ut mot postförskott. Hafa kommer att debitera kunden de extra kostnader som uppkommer vid ej kompletta returer, alternativt ej acceptera returen. Spara alltid följesedeln och ett exemplar av returordersedeln för eventuell spårning tills returen är avklarad. Vid retur av del av order återbetalas inte fraktkostnaden. 

På det belopp som återbetalas har Hafa rätt att göra avdrag för värdeminskning. Värdeminskning uppstår när varan brukats mer än vad som är nödvändigt för att fastställa varans egenskaper. Om varan returnerats skadad eller om den på annat sätt har brukats så att ångerrätten ej kan tillämpas kommer den returnerade varan ej att återbetalas och köparen står för returkostand och eventuellt återsändning om varan önskas åter. 

Hafa återbetalar inom 14 dagar från det att meddelande mottagits om att konsument ångrat sitt köp. Konsumenten kan dock få vänta tills dess att varan kommit åter på lager eller att kvitto kan uppvisas att varan återsänts. Återbetalning görs via den betalningsmetod som valdes vid köpet.

Företag

I de fall som näringsidkare handlar hos hafa.se så tillämpas Köplagen. Returavdrag på 15% av varans värde tillkommer utöver kostnad för returfrakt.

Dessa Köpvillkor gäller för kunder som handlar i egenskap av privatpersoner. Om du ändå genomför ett köp på Webbplatsen som representant för ett företag, accepterar du Köpvillkoren för företagets räkning och garanterar att du har behörighet att godkänna dessa Köpvillkor samt att genomföra köp för företagets räkning.

För kunder som handlar på Webbplatsen i egenskap av företag erbjuder vi inte ångerrätt eller tre års reklamationsrätt. Vi ansvarar inte heller för indirekta förluster eller utebliven vinst. Därutöver är vårt ansvar under dessa Köpvillkor, för varje förlust eller skada, begränsad till ett belopp motsvarande det totala belopp som kund i egenskap av företag har betalat till oss för den produkt som förlusten eller skadan är relaterad till eller härrör från.

Vår returadress:

Vid retur av vara ange på paketet referens till ordernumret.

Hafa Brand Group AB
Box 525
301 80 Halmstad

Reklamationsrätt

För privatpersoner tillämpar Hafa Konsumentköplagen. Lagenlig reklamationsrätt gäller. Kom ihåg att spara kvittot då den fungerar som inköpsbevis. En retur som uppstår på grund av reklamation bekostas av Hafa. 

Konsumenten har rätt att reklamera en vara i tre år. Felet ska anmälas snarast eller så snart felet upptäckts. Att anmäla fel i varan inom två månader anses alltid inom skälig tid. Konsumenten måste lämna meddelande om att varan är felaktig och hur den är felaktig eller att det föreligger dröjsmål på ett ändamålsenligt sätt. 

Vid godkänd reklamation står Hafa för alla kostnader inklusive fraktkostnad. Retur av vara samt återbetalning sker inom 14 dagar från det att varan är åter på Hafas lager. Återbetalning görs via den betalningsmetod som valdes i samband med köpet och ska ske utan onödigt dröjsmål. 

Force Majeure

Hafa anser sig vara befriade från underlåtenhet att fullgöra viss förpliktelse enligt detta avtal om underlåtenheten har sin grund i befriande omständighet som beskrivs nedan. Detta gäller även om omständigheten förhindrar, försvårar eller försenar fullgörandet.

Befriande omständigheter är bland annat åtgärder eller underlåtenhet från myndighet, ny eller ändrad lagstiftning, konflikt på arbetsmarknaden, blockad, brand, översvämning, sabotage eller olyckshändelse av större omfattning. I force majeure ingår myndighetsbeslut som påverkar marknad och produkter negativt, till exempel beslut om varningstexter, försäljningsförbud med mera eller en onormal nedgång i marknaden.

Tvist

Konsument

Vid eventuella tvister följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.  https://www.arn.se/konsument/  Allmänna Reklamationsnämnden Box 174, 101 23 Stockholm. 

EU ODR: https://ec.europa.eu/odr

Säkerhet, friskrivning och sekretess

I samband med registrering och beställning så uppger du dina personuppgifter såsom namn, adress, e-post, telefonnummer och personnummer. Detta innebär att du godkänner att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig.

Personuppgifter

Vi är noga med att skydda din integritet genom en trygg hantering av dina personuppgifter och följer GDPR (General Data Protection Regulation) vilken gäller i alla EU-länder och reglerar hur personuppgifter får användas. I och med GDPR skärps kraven på hur vi som företag hanterar personuppgifter. Därför uppdaterar vi vår Dataskyddspolicy som tydligare beskriver hur vi hanterar, skyddar och använder dina personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt. Du hittar vår Dataskyddspolicy här.

Rätt att göra invändningar

Den registrerade har rätt att invända mot den personuppgiftsansvarigas behandling av hans eller hennes personuppgifter.

Rätten att invända gäller när personuppgifter behandlas för att utföra en uppgift av allmänt intresse, som ett led i myndighetsutövning eller efter en intresseavvägning.

Om den registrerade invänder mot behandlingen i sådana fall får den personuppgiftsansvariga endast fortsätta att behandla uppgifterna om det går att visa att det finns avgörande berättigade skäl till att uppgifterna måste behandlas som väger tyngre än den registrerades intressen, rättigheter och friheter eller om behandlingen sker för att fastställa, utöva eller försvara rättsliga anspråk.

Den registrerade har alltid rätt att invända mot att hens personuppgifter används för direkt marknadsföring. En sådan invändning kan göras när som helst. Görs en invändning mot direkt marknadsföring, får personuppgifterna inte längre behandlas för sådana ändamål.

Särskilda regler gäller för personuppgifter som behandlas för vetenskapliga och historiska forskningsändamål eller statistiska ändamål.
 

Rätt till begränsning av behandling

De registrerade har i vissa fall rätt att kräva att behandlingen av personuppgifter begränsas. Med begränsning menas att uppgifterna markeras så att de i framtiden endast får behandlas för vissa avgränsade syften.

Rätten till begränsning gäller bland annat när den registrerade anser att uppgifterna är felaktiga och har begärt rättelse. I sådana fall kan den registrerade även begära att behandlingen av uppgifterna begränsas under tiden uppgifternas korrekthet utreds.

När begränsningen upphör ska ni som personuppgiftsansvariga informera den registrerade om detta.

Rätt till dataportabilitet

Den registrerade har i rätt att få ut och använda sina personuppgifter på annat håll, till exempel i en annan social medietjänst.

Ni som personuppgiftsansvariga är skyldiga att underlätta en sådan överflyttning av personuppgifter. En förutsättning är att den personuppgiftsansvariga behandlar personuppgifterna med stöd av ett samtycke från den registrerade eller för att uppfylla ett avtal.

Det gäller bara sådana personuppgifter som den registrerade själv har lämnat.

Riktlinjer om rätten till dataportabilitet (pdf 388 kB)

Cookies

På hafa.se används cookies. Accepterar man inte cookies i sin webbläsare så kommer mycket av funktionaliteten på sidorna inte att fungera. Detta eftersom webbplatsen kommer tycka att det är en helt ny besökare för varje sidladdning!

Vill du inte acceptera cookies kan din webbläsare ställas in så att du automatiskt nekar till lagring av kakor eller informeras varje gång en webbplats begär att få lagra en kaka. Genom webbläsaren kan också tidigare lagrade cookies raderas. Se webbläsarens hjälpsidor för mer information.

Vi använder oss av sessions cookies för att rent tekniskt hålla reda på vad en användare gör på sidan, inloggning, lagt något i varukorgen osv. Kort beskrivet så fungerar det så här: All information som skall stanna kvar mellan två sidladdningar måste på något sätt knytas till en viss användare. Detta görs genom att en unik nyckel lagras i en användarens webbläsare. När användaren laddar en ny sida så skickas nyckeln med till sidan och vi kan på så sätt komma fram till om användaren är inloggad och om denne har lagt något i varukorgen m.m.

Logstatistik

Hafa.se använder logstatistik. Statistiken används till att ge en inblick i antal besökare på siten.

Våra skyldigheter

Om det är något fel på din produkt eller om leveransen är försenad, ansvarar vi för skador som du drabbats av med anledning av felet eller förseningen, enligt tvingande konsumentskyddslagstiftning. Du behöver dock tänka på att göra vad du kan för att begränsa följderna av ett fel eller en försening. Vi ansvarar bara för skador i den utsträckning som du har vidtagit rimliga åtgärder för att begränsa din skada. Vi ansvarar alltså inte för skador som du hade kunnat undvika genom att vidta rimliga åtgärder.

Vi ansvarar inte för skador som du drabbas av på grund av dröjsmål eller fel på produkter som orsakas av hinder utanför vår kontroll och som vi inte skäligen kunde ha räknat med eller vars följder vi inte kunde ha undvikit eller övervunnit.

Om dessa Köpvillkor

Vi har rätt att ändra dessa Köpvillkor, men de Köpvillkor som du godkände vid tiden för ditt köp gäller alltid för det köpet. Alla ändringar kommer att framgå av senast publicerad version av Köpvillkoren på Webbplatsen. Ändringar träder i kraft från det att du har accepterat Köpvillkoren, det vill säga i samband med att du genomför ett nytt köp på Webbplatsen.

Dessa Köpvillkor ska tolkas och tillämpas enligt svensk lag. Om någon bestämmelse i dessa Köpvillkor skulle anses vara ogiltig eller inte verkställbar av någon behörig domstol, myndighet eller alternativt tvistlösningsorgan, kommer övriga delar av den bestämmelsen och alla andra bestämmelser i dessa Köpvillkor att förbli giltiga och verkställbara till fullo, i enlighet med tillämplig lag.

Copyright

Copyright © Hafa Brand Group AB. Allt material på vår hemsida (www.hafa.se) är copyrightskyddat av Hafa Brand Group AB. Detta innebär att alla texter, bilder, layout och illustrationer är copyrightskyddade. För att använda material från vår hemsida krävs ett skriftligt tillstånd från Hafa Brand Group AB. För att ansöka om tillstånd till att använda skyddat material, kontakta info@hafa.se Alla varumärken och bilder som omnämns eller visas på vår webbplats är copyrightskyddade och/eller varumärkesskyddade till respektive ägare.

Kontaktuppgifter hafa.se:

Hafa Brand Group AB
Box 525
SE-301 80 HALMSTAD
Org Nr: 556005-1491

Styrelsens säte: Halmstad Sverige

e-mail: info@hafa.se